Jak kupić polisę online?

KROK 1 – Oblicz składkę

Wybierz„Oblicz składkę” i uzupełnij pola niezbędne do kalkulacji składki.  Zaznacz interesującą Cię składkę i następnie wybierz „Przejdź dalej”.

Różnice między dwoma zakresami ubezpieczeń znajdziesz tutaj.

KROK 2 –Zaloguj się (lub zarejestruj, jeśli kupujesz po raz pierwszy) i złóż wniosek online.

Aby dokonać zakupu online Zaloguj się lub Zarejestruj się, jeśli kupujesz po raz pierwszy oraz wypełnij wniosek online w zakładce „Kup polisę”. We wniosku uzupełnij dane niezbędne do zawarcia ubezpieczenia.

KROK 3 –Polisę otrzymasz na e-mail, opłać składkę.

Po zatwierdzeniu wniosku (najpóźniej w najbliższym dniu roboczym) polisę w wersji elektronicznej (pdf) otrzymasz e-mailem. W każdym momencie możesz ją również pobrać z zakładki„POLISY”.

Numer konta do opłacenia składki oraz termin płatności znajdziesz na polisie. Masz na to14 dni od daty złożenia wniosku online.

W razie pytań zapraszamy do kontaktu 661333 135, 607333 126 lub e-mail: biuro@wpsu.pl.

Kategoria
Ubezpieczenie dla Biura Rachunkowego
Tagi
,

Dodaj komentarz