Dla zapewnienia większego komfortu czynności zawierania ubezpieczenia, zmniejszyliśmy do minimum wymagane formalności. Teraz możesz zawrzeć umowę ubezpieczenia w czasie i miejscu, jakie są dla Ciebie odpowiednie. Wystarczy wypełnić i przesłać wniosek online, a polisę wyślemy do Ciebie w wiadomości mailowej.”
Zakup polisy rozpocznij od dwóch pierwszych kroków:
W celu zarejestrowania się w systemie sprzedażowym przejdź do panelu Zarejestruj się, wybierz swoją grupę zawodową, a następnie podaj swój adres e-mail (będzie to Twój login) i wpisz wybrane przez siebie hasło. Niezwłocznie, na podany adres e-mail (login), otrzymasz link do strony aktywacyjnej. Po kliknięciu w ten link (aktywacja konta) Twoje konto będzie gotowe do użytku.
Następnie wybierz właściwe ubezpieczenie, wypełnij i wyślij wniosek.
Po zalogowaniu do systemu w pionowym panelu po lewej stronie wybierz interesujące Cię ubezpieczenie, a następnie przejdź do wypełnienia formularza wniosku. Skonstruowaliśmy go w taki sposób, aby praca z nim była intuicyjna i łatwa. Na każdym kroku spotkasz informacje i podpowiedzi, które pomogą w tym zadaniu.
Jak wznowić (kontynuować) ubezpieczenie?
Wznowienie ubezpieczenia będzie jeszcze prostsze. Dane z Twojego poprzedniego wniosku wypełnią automatycznie wniosek wznowieniowy. Będziesz mógł uaktualnić go zgodnie ze swoją wolą.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i poprawy funkcjonalności portalu zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zamieszczanie plików cookies w Twoim urządzeniu końcowym. ZamknijCzytaj więcej