Jakie są zadania zespołu ekspertów?
Obsługa polis przez zespół naszych specjalistów polega na wykonywaniu wszystkich czynności technicznych, formalnych i prawnych. Czynności te związane są z realizacją zamówienia oraz monitoringiem zawartej umowy ubezpieczenia.
Wykonujemy następujące czynności:
- przyjęcie wniosku
Z chwilą złożenia przez Ciebie wniosku o ubezpieczenie na Twój adres e-mail wysyłamy potwierdzenie jego przyjęcia. Od tej chwili Twój wniosek będzie widoczny w zakładce Wnioski. Aż do chwili przejęcia go przez naszego operatora, możesz go modyfikować. - wygenerowanie polisy i załączników
Twój wniosek trafia do jednego z naszych operatorów, który sprawdza jego poprawność. W przypadku znalezienia istotnych błędów we wniosku, przesyłamy do Ciebie e-mail z prośbą o ich korektę. W oparciu o poprawnie wypełniony wniosek operator przygotowuje stosowne dokumenty ubezpieczenia. - dokonywanie zmian w okresie ważności polisy
W każdym przypadku, kiedy zechcesz podnieść sumę gwarancyjną, zmienić zakres ubezpieczenia lub uaktualnić swoje dane. Zwróć się do nas w tej sprawie poprzez Pocztę wewnętrzną systemu sprzedażowego. Niezwłocznie dokonujemy zmian w dokumentach ubezpieczenia i przesyłamy do Ciebie stosowne aneksy wraz z niezbędnymi objaśnieniami. - nadzór nad płatnościami składek
Aby pomóc Ci w dochowaniu terminów płatności składek, na Twój adres e-mail (login) wysyłamy przypomnienia o nadchodzącym terminie płatności raty składki. W razie braku wpłaty przypominamy też o konieczności uregulowania przeterminowanej płatności. - nadzór nad terminowością wznowienia ubezpieczenia
Wskutek nowelizacji Ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych od dnia 11 lutego 2012 roku nie ma możliwości wykupienia ubezpieczenia obowiązkowego z datą wsteczną. Abyś mógł uniknąć niewywiązania się z obowiązku ubezpieczeniowego i wszystkich tego konsekwencji, informujemy Cię o nadchodzącym terminie wznowienia ubezpieczenia.
Robimy to także przy okazji Twoich ubezpieczeń dobrowolnych, abyś mógł zachować ciągłość ubezpieczenia i przywileje z tego wynikające (prawo do zniżki). - pozostałe sprawy
Odpowiadamy niezwłocznie na zgłaszane uwagi oraz wszelkie sygnalizowane nam potrzeby. Sugerujemy korzystanie z Poczty wewnętrznej systemu sprzedażowego, jako najszybszej drogi kontaktu z nami.