fbpx

Wybierz ubezpieczenie online, jakie potrzebujesz

ubezpieczenie dla biura rachunkowego

ubezpieczenie dla księgowego

ubezpieczenie dla biura usług płatniczych

ubezpieczenie dla rzeczoznawcy majątkowego

ubezpieczenie dla urzędnika

Ubezpieczenie online przez Internet jest prostym sposobem zawierania ubezpieczenia bez zbędnych formalności. Ubezpieczenie kupujesz w miejscu i czasie wygodnym dla Ciebie, przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa. Zakup przez Internet zajmie Tobie zaledwie kilka minut! Sprawdź, jak wygląda proces zawierania ubezpieczenia przez Internet.

Co zyskuję zawierając ubezpieczenie online przez Internet?

  • komfort, jaki daje proste zawieranie ubezpieczeń,
  • oszczędność czasu,
  • ubezpieczenia dostosowane do Twoich potrzeb, a więc kupujesz wyłącznie taką ochronę ubezpieczeniową, jakiej aktualnie potrzebujesz,
  • korzystne oferty z systemem rabatowym, płatnościami ratalnymi, możliwością rozszerzenia ochrony ubezpieczeniowej,
  • wsparcie ekspertów w trakcie trwania umowy ubezpieczenia,
  • najwyższe standardy bezpieczeństwa.

Jak kupić ubezpieczenie online?

W celu zarejestrowania się w systemie sprzedażowym przejdź do panelu Zarejestruj się, wybierz swoją grupę zawodową, a następnie podaj swój adres e-mail (będzie to Twój login) i wpisz wybrane przez siebie hasło. Niezwłocznie, na podany adres e-mail (login), otrzymasz link do strony aktywacyjnej. Po kliknięciu w ten link (aktywacja konta) Twoje konto będzie gotowe do użytku.

Następnie wybierz właściwe ubezpieczenie, wypełnij i wyślij wniosek.

Po zalogowaniu do systemu w pionowym panelu po lewej stronie wybierz interesujące Cię ubezpieczenie, a następnie przejdź do wypełnienia formularza wniosku. Skonstruowaliśmy go  w taki sposób, aby praca z nim była intuicyjna i łatwa. Na każdym kroku spotkasz informacje i podpowiedzi, które pomogą w tym zadaniu.

Pamiętaj o wydrukowaniu wniosku!

Po wypełnieniu i przesłaniu do nas wniosku on-line powinieneś go wydrukować. W przesyłce z polisą poprosimy Cię o zwrot podpisanej kopii polisy i załączenie wydrukowanego (i podpisanego) wniosku.

Jak wznowić (kontynuować) ubezpieczenie?

Wznowienie ubezpieczenia będzie jeszcze prostsze. Dane z Twojego poprzedniego wniosku wypełnią automatycznie wniosek wznowieniowy. Będziesz mógł uaktualnić go zgodnie ze swoją wolą.

Jakie są zadania zespołu ekspertów?

Obsługa polis przez zespół naszych specjalistów polega na wykonywaniu wszystkich czynności technicznych, formalnych i prawnych, związanych z realizacją zamówienia a następnie monitoringiem zawartej umowy ubezpieczenia.

 Wykonujemy następujące czynności:

  • przyjęcie wniosku
    Z chwilą złożenia przez Ciebie wniosku o ubezpieczenie na Twój adres e-mail wysyłamy potwierdzenie jego przyjęcia. Od tej chwili Twój wniosek będzie widoczny w zakładce Wnioski. Aż do chwili przejęcia go przez naszego operatora, możesz go modyfikować.
  • wygenerowanie polisy i załączników
    Twój wniosek trafia do jednego z naszych operatorów, który sprawdza jego poprawność. W przypadku znalezienia istotnych błędów we wniosku, przesyłamy do Ciebie e-mail z prośbą o ich korektę. W oparciu o poprawnie wypełniony wniosek operator przygotowuje stosowne dokumenty ubezpieczenia.
  • wysyłka dokumentów
    Dokumenty ubezpieczenia wraz z pismem przewodnim przesyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. W piśmie przewodnim znajdziesz: informacje na temat płatności składek, prośbę o podpisanie i odesłanie kopii polisy wraz z wydrukowanym wcześniej wnioskiem (jeśli nie wydrukowałeś wniosku, możesz to zrobić w każdej chwili, wchodząc w zakładkę Wnioski).
  • dokonywanie zmian w okresie ważności polisy
    W każdym przypadku, kiedy zechcesz podnieść sumę gwarancyjną, zmienić zakres ubezpieczenia lub uaktualnić swoje dane, zwróć się do nas w tej sprawie poprzez Pocztę wewnętrzną systemu sprzedażowego. Niezwłocznie dokonujemy zmian w dokumentach ubezpieczenia i przesyłamy do Ciebie stosowne aneksy wraz z niezbędnymi objaśnieniami.
  • nadzór nad płatnościami składek
    Aby pomóc Ci w dochowaniu terminów płatności składek, na Twój adres e-mail (login) wysyłamy przypomnienia o nadchodzącym terminie płatności raty składki. W razie braku wpłaty przypominamy też o konieczności uregulowania przeterminowanej płatności.
  • nadzór nad terminowością wznowienia ubezpieczenia
    Wskutek nowelizacji Ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych od dnia 11 lutego 2012 roku nie ma możliwości wykupienia ubezpieczenia obowiązkowego z datą wsteczną. Abyś mógł uniknąć niewywiązania się z obowiązku ubezpieczeniowego i wszystkich tego konsekwencji, informujemy Cię o nadchodzącym terminie wznowienia ubezpieczenia.
    Robimy to także przy okazji Twoich ubezpieczeń dobrowolnych, abyś mógł zachować ciągłość ubezpieczenia i przywileje z tego wynikające (prawo do zniżki).
  • pozostałe sprawy
    Odpowiadamy niezwłocznie na zgłaszane uwagi oraz wszelkie sygnalizowane nam potrzeby. Sugerujemy korzystanie z Poczty wewnętrznej systemu sprzedażowego, jako najszybszej drogi kontaktu z nami.